איך בוחרים מיקום טוב למשרד בתל אביב

אין ספק שחברה או עסק שיכולים להרשות לעצמם לשכור משרדים בתל אביב עושים את הדבר הנכון. זה ממצב אותם אוטומטית כעסקים רציניים ומשרד בתל אביב כשלעצמו הוא כלי שיווקי ומיתוגי מעולה.

בין אם אתם בעלים של חברה או עסק כלשהוא ובין אם אתם עצמאיים שרוצים לעבור מהמשרד הנוכחי שלכם למשרד בתל אביב או שעד עכשיו עבדתם מהבית ועכשיו אתם רוצים לפרוץ לעיר הגדולה, יש לכם אין ספור אפשרויות. יש משרדים רבים באזורים שונים בתל אביב, משרדים בגדלים שונים וכמובן במחירים שונים. אז איך בוחרים מיקום טוב למשרד? הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון.


על איזה סוג של חברה מדובר?


הפרמטר הראשון בבחירת מיקום טוב למשרד בתל אביב הוא סוג החברה. יש חברות שונות שעוסקות בתחומים שונים ובהתאם צריך לבחור את המיקום. אם זו חברת הייטק, היא צריכה להיות בסביבה מתאימה ואם היא חברת שיווק, ייצור או כל חברה אחרת, אותו הדבר. יש משמעות למיקום החברה בשכנות לחברות אחרות מאותה המשפחה, גם באווירה וגם במה שמשדרים ללקוחות.


נוחות העובדים


אם החברה היא חברה עם עובדים שצריכים להגיע ולצאת מהמשרד בכל יום, אתם חייבים כמובן להתחשב בנוחות שלהם. כשמדברים על נוחות בעבודה בתל אביב מתייחסים כמובן בין השאר לאפשרויות חנייה, וזה מרכיב קריטי בבחירת משרד בעיר. יש בנייני משרדים בהם יש חנייה מסודרת ויש מקומות שלידם יש חניונים שניתן להגיע איתם לאיזה שהוא הסדר בנוגע לעובדים.


מה מוצע בבניין?


בנייני משרדים אלו בניינים מנוהלים, בניינים בהם יש אב בית ומי שדואג במקרים רבים לניקיון, לתחזוקה ואפילו לקפה וסוכר. כל בניין משרדים מציע תמורה אחרת לשכירות אצלו ובבואכם לעשות את החישוב מה עדיף לכם גם כלכלית, אתם צריכים לקבל את המפרט של מה מוצע בבניין המשרדים. תזכרו שמעבר לעלויות יש גם את הרצון להיות עם ראש שקט כמה שיותר. אם אתם אלו שתצטרכו לדאוג לניקיון במשרד, לתחזוקה שלו או לכל דבר אחר, הראש שלכם גם יהיה במקום אחר והתוצאות ברורות.


מחירים


בסוף הכול הרי מגיע לכסף, למחירים ולעלויות. אז מעבר למה שהוזכר כאן לגבי מה שמקבלים בתמורה לכסף, חשוב לדעת שיש הבדלים משמעותיים בין אזורים שונים בעיר בכל מה שקשור לעלויות שכירת משרד. זאת הסיבה שהדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להבין כמה אתם יכולים להשקיע במשרד, ובהתאם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם בשביל שהעסק יושפע לחיוב מהמיקום החדש.

היכנסו לצפייה בפרויקט מגדל קרסו יד חרוצים – תל אביב