איך בוחרים מיקום טוב למשרד בחיפה

החלטתם לעבור למשרד אחר? שיהיה בשעה טובה… אין כמו מעבר למקום חדש בשביל לתת לעסק זריקת מרץ, ואם הוא משרד נוח יותר אז עוד יותר… בחיפה יש לא מעט משרדים שמוצעים, משרדים שעונים על צרכים שונים, כאלו שמתאימים לרבים ולאחרים הרבה פחות. אם גם אתם מחפשים משרד בחיפה, הנה כמה טיפים על בחירת המיקום שלו, כמה טיפים שיוכלו לעשות לכם קצת סדר בראש בכל הנוגע לבחירה נכונה שלו.

וורסטיליות

משרד בחיפה צריך להיות משרד בו יש לכם כמה שיותר גמישות מבחינת העיצוב שלו והניהול שלו. זה צריך להיות משרד שתוכלו לעצב איך שתירצו, משרד שתוכלו להחליט מה ימוקם בו ואיפה, משרד שתוכלו לשנות את מראהו בהתאם לצרכים שלכם.

גודל המשרד

בהמשך לפסקה הקודמת, בחירת משרד צריכה להיות גם תוך חשיבה על הגודל שלו. אך בבואכם לבחור משרד להשכרה, לא רק הצרכים העכשוויים שלכם רלוונטיים אלא גם אלו שעשויים להיות רלוונטיים בקרוב. זה אומר שאם יש לכם תוכניות להרחיב את העסק בקרוב, כדאי שכבר עכשיו תעשו את הבחירה הנכונה. זה אומר שאם אתם מתכוונים לגייס אליו עוד עובדים, אתם צריכים כבר עכשיו לבחור משרד שיוכל להכיל את כמות העובדים המיועדת לעסק שלכם. עדיף לכם לקחת משרד מעט גדול למה שאתם צריכים, אך לא להצטרך לעבור שוב בעוד זמן קצר.

תחבורה

נוחות העובדים היא הדבר העיקרי שצריך לעמוד לנגד עיניכם. הרי אם לא יהיה להם נוח, הם יהיו פחות אפקטיביים והעסק יושפע מכך, ואם יהיה להם מורכב להגיע ולחזור הביתה, הם גם לא יישארו במקום העבודה יותר מידי זמן… חשוב לבחור מיקום למשרד כזה שאין אליו יותר מידי פקקים, וכמובן משרד שיש בו חנייה בשפע בכדי לחסוך לעובדים (וגם ללקוחות והספקים) אין סוף חיפושים מתישים אחר חנייה. כמובן שחשוב לוודא שיש גם תחבורה ציבורית קרובה למשרד, מה שאומר תחנות אוטובוס או תחנת רכבת שיוכלו לשמש את העובדים.

סביבה נעימה

סביבת המשרד צריכה להיות סימפטית ונעימה. בכל עיר יש אזורים פחות נעימים, ובעיקר אם מדובר על משרד שהעובדים שלו עוזבים אותו בשעות החשיכה, חשוב שהם ירגישו בטוחים ומוגנים. חשוב לבחור באזור נעים, אזור שלא ידוע כאזור פשיעה גם לאחר שהערב יורד ועדיף כמובן שזה יהיה אזור בו יש חברות ומשרדים מאותו התחום. כך לדוגמא אם יש לכם חברת הייטק, כדאי שהיא תהיה בסביבה הייטקיסטית שתתרום לאווירה הפרודוקטיבית.

בחירת משרד בחיפה כמו גם בכל מקום אחר לוקחת בחשבון כמובן גם את המחיר. יש טווח מחירים רחב של משרדים בהתאם לפרמטרים שונים שלהם, ואם יש לכם תקציב מספיק גבוה האפשרויות מבחינתכם יהיו רבות. בכל מקרה, בחרו את מה שהכי מתאים לכם ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.