איך בוחרים מיקום טוב למשרד בפתח תקווה

בשעה טובה החלטתם לעבור למשרד אחר. יכול להיות שעבדתם מהבית והחלטתם שזה לא בשבילכם ואתם צריכים משהו יותר רציני ויכול להיות שעבדתם במשרד אבל אתם צריכים יותר מקום כי התרחבתם או שאתם עוברים מכל סיבה אחרת שהיא. בחירת משרד בפתח תקווה היא לא דבר של מה בכך והיא דורשת חשיבה על כל פרט ופרט, והנה כמה דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את מיקום המשרד.

  • על איזה סוג חברה מדובר? – למה זה רלוונטי מהו סוג העסק שלכם? כי אוירה מסביב תעשה לו רק טוב. מה זה אומר בפועל? זה אומר שאם יש לכם חברת סטארט אפ ואתם רוצים לשכור משרדים בשבילה, כדאי שזה יהיה בסביבה בה יש חברות הייטק אחרות. משרד של חברת הייטק באזור בו יש בעיקר מוסכים לצורך העניין, תהיה בחירה מוטעה. כך גם אם יש לכם חברת שיווק, כדאי שהיא תהיה ממוקמת בסביבה מתאימה ותענה לצורך באווירה רלוונטית.
  • הערכת קצב צמיחת העסק – בבואכם להחליט על מיקום המשרד שלכם, אתם צריכים גם לנסות ולשער מה יהיה קצב הצמיחה של העסק. אם אתם עומדים בקרוב להעסיק עוד עובדים והמשרד המיועד לא יהיה גדול מספיק, אתם רק תזיקו לעסק. עדיף לכם לבחור מקום גדול מספיק מראש שיהיה מתאים למספר העובדים העתידי ויהיה כזה שיהיה בו נוח להרחיב את הפעילות העסקית.
  • חנייה – פתח תקווה כמו כל עיר באזור המרכז, סובלת מבעיות חנייה משמעותיות. הבעיות הללו יכולות להיות מכריעות בכל מה שקשור בבחירת בעובדים דווקא בחברה שלכם ויכולות להשפיע על המוטיבציה שלהם ועל ההגעה שלהם בזמן לעבודה. בחרו מקום בו יש חנייה בשפע או אפילו חנייה פרטית לעובדי החברה. אל תתנו לעובדים להגיע יום יום עצבניים למשרד לאחר שהם בילו דקות ארוכות בחיפוש אחר חנייה.
  • תחבורה ציבורית – זה כבר מזמן לא טרנד – החזרה לתחבורה ציבורית והפחתת הנסיעה ברכב. אז נכון, כמו שכתבנו בסעיף הקודם יש לא מעט עובדים שיגיעו ברכבים, אך גם יש לא מעט כאלו שיעדיפו להימנע מנהיגה בפקקים וחיפוש מקום חנייה. המשרד שלכם צריך להיות ממוקם עם נוחות מירבית לשימוש בתחבורה הציבורית, מה שאומר בסמיכות לתחנות אוטובוס ותחנת רכבת אם ישנה.
  • מחירים – בסופו של דבר, הכל הרי מתכנס למחירים. טווח המחירים של משרדים בפתח תקווה הוא רחב. יש משרדים במיקומים שונים ויש גדלים, ביקוש והיצע ועוד פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר. רבים מתפתים לבחור באופציה הזולה יותר בכדי לחסוך בהוצאות אך חשוב לזכור שכמו כל דבר, לפעמים הזול הוא היקר יותר בטווח הרחוק. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר לעסק שלכם וקדמו אותו בין השאר באמצעות בחירת מיקום טוב למשרד שלכם.