מדוע חשוב לתכנן משרד מודרני בפרוייקט משרדים חדש?

אם אתם עומדים לתכנן משרד בפרוייקט משרדים חדש, זה חייב להיות משרד מודרני. המשרדים של היום הם לא המשרדים של פעם והעובדים היום מחפשים אוירה צעירה, מודרנית ופרודוקטיבית. אם בעבר משרדים היו אישיים, כל עובד או מקסימום שני עובדים היו עובדים בחדר משלהם, הרי שהיום המונח חלל עבודה "אופן ספייס" כבש את עולם המשרדים והעבודה.

"אופן ספייס" הוא חלל בו יושבים 10 עובדים ולפעמים אף יותר ביחד, כשלכל אחד יש את פינת העבודה שלו אבל ההמולה מסביב היא רבה. זה דורש אומנם מהעובדים להיות מודעים יותר לרעש שהם עושים ויש לא מעט מחקרים שמדברים על כך שרוב העובדים יעדיפו לעבוד בשיטת העבודה הישנה – חדרים פרטיים, אך ל"אופן ספייס" יש את היתרונות שלו שצריך להכיר ולא לחינם בעלי חברות רבים מתכננים את המשרד שלהם ככה. אז הנה כמה מהיתרונות הללו שצריך להכיר.

חיסכון במקום ובשטח

בעל העסק מנסה לחסוך ככל יכולתו ומשרד מתאים הוא מקום בו אפשר לחסוך לא מעט. כשמדובר על חללים פרטיים, כל קיר וכל מדף תופסים מקום יקר, אך ב"אופן ספייס" כל אלו נחסכים ואפשר להכניס בחלל לא גדול יחסית, מספר גדול של עובדים. זו אחת הסיבות המרכזיות שצורת העבודה הזו תפסה. החיסכון.

תקשורת בין העובדים

כשעובדים עובדים כל אחד בחדרו, התקשורת ביניהם מצריכה מהם קימה והגעה אל החדר של העובד השני, או שיחת טלפון בין שני הצדדים. עבודה ב"אופן ספייס" מאפשרת תקשורת מהירה ופשוטה בין העובדים, כשברוב במקרים לא צריך אפילו לקום מהמושב וכשכן, זה בשביל לעשות כמה צעדים. אין ספק שתקשורת טובה היא מרכיב משמעותי בעבודה מוצלחת.

כולם באותו ה-Level

יש לא מעט משרדים בהם המנהלים לא רוצים להיות בחדרים משלהם מכיוון שהם לא רוצים להיות "מורמים מעם" בעיני העובדים שלהם. במשרדים רגילים, אין בדרך כלל דרך לברוח מזה אך בחללים פתוחים – "אופן ספייס" המנהלים יכולים להיות ממוקמים יחד עם העובדים שלהם. זה הופך את העבודה לנוחה יותר ונעימה יותר וזה מאפשר למנהלים לפקח על העבודה טוב יותר.

עבודה בצוותים

בלא מעט מקומות עבודה, העבודה היא בצוותים. זה אומר שכשלוקחים פרוייקט מסוים כמה אנשים עובדים עליו ביחד, וזה אומר שכדאי שאנשי הצוות יהיו קרובים האחד לשני. עבודה בחלל משותף מאפשרת ישיבה לפי צוותים מה שמסייע לעבודה נוחה ואפקטיבית יותר.

אם אתם מתכננים לשכור משרד ובעיקר אם זה בפרוייקט משרדים חדש, אתם חייבים לתכנן את המשרד כך שהוא יהיה מודרני. לעובדים יהיה נוח יותר והם יהיו פרודוקטיביים יותר, לכם המנהלים יהיה קל יותר לשים לב מה קורה בחברה או בעסק שלכם והאוירה תהיה הרבה יותר נעימה. תכנון משרדים מודרני הוא הדבר הנכון לכל עסק.