מה החשיבות של מיקום הדירה ברכישת דירה למגורים?

יכול להיות שאתם זוג צעיר שזה עתה התחתן ומתכנן את עתידו ויכול להיות שאתם כבר נשואים כמה שנים ואפילו יש לכם ילדים, ויכול מאוד גם להיות שאתם לא צעירים אבל רוצים לעשות שינוי בחיים מה שמוביל את כל האפשרויות הללו לרכישת דירה למגורים. רכישת דירה למגורים היא לא דבר של מה בכך. זו העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שתעשו ככל הנראה בחייכם ויש לה השלכות מרחיקות לכת. זו גם לא דירה להשקעה ולכן יש פרמטרים שונים שאתם צריכים לקחת בחשבון. אתם צריכים לברר כמה דברים אבל לפני הכול – צריכים לוודא שמיקום הדירה מתאים לכם.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן!

בבואכם לחפש דירה למגורים סביר להניח שיהיו לכם לא מעט התלבטויות כשהראשונה שבהם היא איזה גודל דירה אתם רוצים וצריכים, האם היא תהיה דירת קרקע, וכמובן, מהן העלויות הישירות והנלוות. אבל לפני הכול ומעל לכל, מה שחשוב הוא המיקום. אם זו הייתה דירה שמיועדת להשקעה, הייתם צריכים רק לוודא שניתן להשכיר אותה ושצפי המכירה שלה בעוד כמה שנים יראה רווח נאה. אבל אם אתם עומדים לגור בה ובעיקר, אם יש לכם ילדים שהולכים לגדול בסביבה שלה, אתם צריכים לוודא שהמיקום אכן מתאים לכם. אבל אפשר לחלק את זה לשניים, מהי החשיבות למיקום מעצם המגורים במקום ומהי החשיבות כשחושבים על מכירה עתידית

חשיבות המיקום במה שקשור למחייה במקום

אם אתם עומדים לחיות בדירה אותה אתם עתידים לקנות, החשיבות של המיקום גבוהה. הרי אתם צריכים לצאת כל בוקר לעבודה וצריכים שתהיה לכם עבודה בזמן נסיעה סביר מהבית נכון? אתם צריכים גם שתהיה תחבורה ציבורית או כבישים נוחים להגיע לעבודה וממנה נכון? ומה עם מוסדות חינוך שמתאימים לקו שלכם בסביבת הבית? אם אתם לצורך העניין דתיים, אתם רוצים שיהיו גני ילדים ובתי ספר מתאימים באזור נכון? אתם צריכים לוודא שיש גם גינות ופארקים באזור ושאין איזה בעיה כמו אתר שעומד להיבנות כמה שנים ולהפריע לכם, או כל דבר אחר. אתם עומדים לחיות שם ואתם רוצים איכות חיים, והמיקום הוא הדבר החשוב ביותר.

חשיבות המיקום בנוגע למכירה עתידית

כל מה שהוזכר כאן רלוונטי גם כשחושבים קדימה ומעלים את האופציה של מכירה עתידית או השכרה עתידית של הבית. מחיר הבית נגזר בין השאר מהמיקום שלו, מנוחות ההגעה אליו, מהסביבה בה הוא ממוקם, מהאוכלוסייה ומעוד אלמנטים רבים. אם אתם מתכננים להשכיר את הבית בעתיד, יכול להיות שכדאי לכם למצוא בית לא רחוק ממוסד לימוד גבוה כמו אוניברסיטה, מכיוון שסטודנטים ידועים כאוכלוסייה שהביקוש שלהם לדירות שכורות גבוה.

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק הוא את מיקום הדירה כשמחפשים אחת כזו. צרים שהוא יהיה מושלם הן למגורים ומחיה והן למכירה או השכרה במחיר טוב.