5 טיפים לפני רכישת דירה בפתח תקווה

פתח תקווה הפכה לאחת הערים המבוקשות בישראל. אם פעם היה לה שם של עיר לאנשים מבוגרים, היום היא עיר שוקקת חיים שמושכת אליה עוד ועוד צעירים. יש בה מרכזי תרבות, מסעדות, מועדונים, פאבים, מרכזי קניות ומה לא… אם אתם מחפשים דירה בפתח תקווה, זה אומר שבחרתם לגור במרכז, ופתח תקווה מציעה לכם שכונות שונות עם אופי שונה ועם אוכלוסייה מגוונת. הנה כמה טיפים לפני רכישת דירה בפתח תקווה שאתם חייבים להכיר:

  1. סוג האוכלוסייה – אחד הדברים המדהימים בפתח תקווה הוא האוכלוסייה המגוונת שיש בעיר. זו עיר שיש בה עולים חדשים, ותיקים, ובעיקר בליל של דתיים וחילוניים. ברוב חלקי העיר יש גם וגם וכולם חיים בשלום האחד עם השני, אך יש שכונות עם אוריינטציה דתית יותר או חילונית יותר. כך לדוגמא הדר גנים ג' היא שכונה דתית בעיקרה. אם אתם מחפשים את האוכלוסיה הדתית, יכול להיות שזה צריך להיות הכיוון שלכם.
  2. קירבה למרכזי קניות – אז איפה אתם עושים את הקניות שלכם? האם אתם מאלו שקונים באינטרנט או שאתם מבלים בדילוגים בין חנויות? עד כמה חשוב לכם שיהיה מרכז קניות איפה שאתם גרים? בבואכם למצוא דירה בפתח תקווה כמו גם בכל מקום אחר, אתם צריכים לקחת גם את זה בחשבון.
  3. מה מצב המכירות מסביב – אם אתם קונים דירה, יכול להיות שאתם עושים את זה להשקעה. כמוכם יש עוד רבים אחרים וכשאתם עושים כזה דבר אתם חייבים להריח את האזור, להבין מהו הכיוון של השוק שם ועד כמה הוא מבוקש. אתם צריכים לחשוב קדימה ולבחון את המגמה, לראות עד כמה יש ביקוש ועד כמה יהיה לכם קל למכור בבוא היום.
  4. עורקי תחבורה – פתח תקווה כמו כל עיר אחרת במרכז, סובלת מפקקים. איך מתגברים על פקקים? בשתי דרכים, או שיוצרים עורקי תחבורה נוחים יותר או שמתגברים את התחבורה הציבורית. אם אתם עם רכב אתם צריכים לבחון את הכבישים שמסביב, האם הם נוחים או שהם כאלו שישאירו אתכם בפקקים שעות ארוכות.
  5. גני שעשועים ומרחבים ירוקים – אם יש לכם ילדים קטנים, אתם צריכים לוודא שהשכונה בה אתם עומדים לגור תהיה מותאמת להם. אתם צריכים לברר האם יש גני שעשועים באזור, האם יש פארקים שהילדים יוכלו לשחק בהם, ועד כמה האזור הוא אזור שמתאים לילדים…

לא להתפשר

פתח תקווה מציעה אין סוף אפשרויות. זו עיר שהולכת ומתפתחת ככל שעובר הזמן, עיר שרבים בוחרים בה כעיר בה הם רוצים לגור ולחיות. אם גם אתם חושבים לרכוש דירה בעיר, אתם צריכים לבחון את האזור בו אתם רוצים לקנות ועם ההיצע הרחב ומגוון המחירים אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב והמתאים ביותר עבורכם.