5 טיפים לפני רכישת דירה בקריית אונו

אז החלטתם בשעה טובה לרכוש לעצמכם דירה. אתם מגשימים חלום של לא מעט אנשים, ואכן דירה היא ההוצאה המשמעותית ביותר שכנראה תהיה לכם בחיים. קריית אונו היא עיר מצוינת לרכוש בה דירה מכיוון שהיא קרובה להכל ונמצאת במרכז, זו היא עיר מטופחת ועיר עם אוכלוסיה בחתך סוציואקונומי גבוה. אבל רגע לפני שאתם רוכשים את דירת חלומותיכם בקריית אונו, הנה 5 טיפים לדברים שאתם צריכים לשים אליהם לב:

  1. שכונות – בקריית אונו כמו בכל עיר שהיא יש שכונות שונות ולכל שכונה יש את האופי שלה. יש שכונות עם דיירים וותיקים יותר ומבוגרים יותר, יש שכונות עם תושבים צעירים ומשפחות צעירות, ואתם צריכים כמובן לבחור את השכונה שמתאימה הן למשפחה שלכם והן לאופי שלכם. אם יש לכם ילדים קטנים, אתם תירצו שכונה בה תהיה להם חברה, שכונה בה יהיו להם חברים שהם יוכלו לשחק וליהנות איתם. אתם חייבים לבחון את אופי השכונה לפני שאתם רוכשים.
  2. קירבה למרכזי קניות – כולנו קונים ועושים את זה כל הזמן, בעיקר כשמדובר על מוצרי צריכה בסיסיים. אם אתם רוצים שיהיה לכם נוח יותר, שיתאפשר לכם לקנות בלי להתרחק יותר מידי מהבית ואפילו להגיע ברגל, אתם צריכים למצוא דירה בקירבה למרכזי קניות. אם אתם לא מאלו שמבקרים מעבר לסופר השכונתי בחנויות, זה יהיה פחות רלוונטי בשבילכם.
  3. תחבורה – תחבורה נוגעת הן לעומסי התנועה והן לתחבורה הציבורית. אם אתם מתניידים עם רכב, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם כל בוקר עומדים בפקק שלא נגמר ולכן אתם צריכים לבחון ליד איזה עורק תנועה ראשי הדירה העתידית שלכם. אם אתם מתניידים באוטובוסים, וודאו שיש לכם תחבורה לעבודה, לגנים של הילדים ולמקומות אחרים וכמובן תחנת אוטובוס קרובה אליכם.
  4. חינוך – הכל מתחיל ונגמר בחינוך ואתם רוצים מן הסתם את הטוב ביותר בשביל הילדים שלכם. זה אומר קודם כל מוסדות חינוך שמתאימים לצורת החיים שלכם כך לדוגמא אם אתם דתיים, תירצו מן הסתם בתי ספר שקרובים לסגנון שלכם. אם אתם חילוניים, תירצו את מה שהכי קרוב לליבכם.
  5. מרכזים לילדים ולנוער – מה קורה לאחר שעות החינוך הפורמאלי? האם יש באזור מקום בו מתקיימים חוגים? האם יש מתנ"ס לילדים? מה עם תנועות נוער באזור? את כל אלו חשוב לבדוק וחשוב לוודא שהם מתאימים לרוח בה אנו רוצים לחנך את הילדים שלנו.

רכישת דירה חדשה מקבלן בקריית אונו כמו גם בכל מקום אחר דורשת לא מעט בירורים ובדיקות על העיר כולה ובעיקר על השכונה הספציפית בה רוצים לקנות את הבית. חשוב לתת את הדעת לכל פרט ופרט ולהבין האם זהו האזור בו אנו רוצים לגור, כי בית לא קונים כל יום…