5 טיפים לפני רכישת דירה בתל אביב

החלטתם לקנות דירה בתל אביב? מזל טוב! אין ספק שהבחירה ב"עיר ללא הפסקה" היא בחירה נבונה, והראיה לכך היא רבים רבים שרוצים להשקיע בעיר, בין אם הם תושבי ישראל ובין אם הם תושבי חוץ. תל אביב היא עיר מיוחדת בכל פרמטר, עיר שמציעה כל כך הרבה בכל תחום שהוא. אם אתם שוקלים לרכוש דירה בעיר כדאי שתתייעצו עם האנשים הנכונים בתחום מכיוון שזו הולכת להיות הוצאה לא מבוטלת, והנה 5 טיפים שיוכלו לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

בחירת אזור שקט או רועש

תל אביב היא עיר מגוונת מאוד מבחינת האזורים שהיא מציעה. זו עיר שיש בה שקט ורעש, עיר שיש בה חיי לילה ושקט מופתי, עיר של ניגודים ואתם חייבים להחליט מה מתאים לכם. אם אתם מחפשים את הבילויים וחיי הלילה, מרכז תל אביב יכולה להציע לכם אותם ובגדול, אם אתם מחפשים את השקט, יש אזורים פריפריאליים של העיר בהם כמעט ואין תחבורה בשעות השקטות ובטח אין רעש של מרכזי בילוי.

שכונות

בתל אביב יש כמה שכונות מהן איכותיות יותר או פחות, מה שישליך על מחיר הדירה. חשוב לזכור שהתחבורה היום היא כזו שמאפשרת להגיע מדרום העיר אל צפונה בכמה דקות עם אוטובוס או רכבת, וזה עוד לפני שיש את הרכבת הקלה. יש שכונות בצפון ובדרום, קרובות לים וכאלו שרחוקות. הכול בהתאם לרצון ולצרכים כמו גם כמובן לתקציב.

תחבורה

עניין התחבורה מתחלק לשניים – עם או בלי רכב. אם אתם עם רכב, אתם חייבים למצוא דירה עם חנייה מובנית כי בתל אביב כידוע, יש בעיות חנייה משמעותיות. בכל מה שנוגע לפקקים, כמעט בכל מקום בעיר בשעות העמוסות תהיו בבעיה כך שזה לא משנה.  תחבורה ציבורית כפי שציינו יש בשפע כך שבכל מקום בעיר ניתן להסתדר ללא רכב.

קירבה למרכזי קניות

אחד הדברים הנוחים ביותר בתל אביב הוא מרכזי הקניות הרבים שיש בעיר. אם אתם חובבי אופנה וקונים הרבה, הקירבה לקניון או מרכז קניות כזה צריכה להיות חשובה לכם. 

אזורי ספורט ותרבות

תל אביב היא עיר שמשופעת במרכזי תרבות כמו גם במרכזים ספורטיביים מסוגים שונים. בבואכם לבחור דירה לקנות בעיר, אם אחד מהתחומים הללו קרוב לליבכם, כדאי שתכניסו גם את זה בשיקולים. כך לדוגמא מי שהספורט זורם בדמו, הקירבה לפארק הירקון יכולה לעשות רק טוב.

תל אביב היא עיר שיש בה כל כך הרבה, עיר שמציעה כל מה שתירצו ובווליום גבוה. בין אם אתם קונים דירה בעיר למגורים או להשקעה, אתם עושים נכון ומהר מאוד מחיר הדירה שלכם יעלה ואולי אף בצורה משמעותית. אך בכל זאת, כדאי לבחון את הדברים בזהירות ולקבל החלטות שקולות ולא נמהרות, מכיוון שזו הולכת להיות עסקה גדולה בכל מקרה.