נדל"ן ברעננה – איפה הכי כדאי לקנות נדל"ן להשקעה.

את העיר רעננה כולם מכירים ואכן, זו אחת הערים המתפתחות בישראל, עיר עם אוכלוסייה מגוונת ועם היסטוריה, תרבות, אזורי תעשייה והרבה חיים.

רעננה הוקמה בשנת 1922 אז היא עוד היתה מושבה חקלאית, וכמועצה היא הוכרה בשנת 1936 וכך הייתה עד שנת 1982 אז הוכרזה כעיר. ברעננה מתגוררים קרוב ל-80,000 תושבים והיא המקום ה-23 בדירוג הרשויות לעניין כמות האוכלוסייה. היא נמצאת גבוה במדד החברתי כלכלי (8 מ-10) ואחוז הזכאים לבגרות בה מתקרב ל-90%. יש בה חילוניים רבים אך גם קהילה דתית גדולה, קהילה אורתודוקסית אך ניתן למצוא בה גם מספר קהילות לא אורתודוקסיות.

פרויקט בר אילן 24 ברעננה

רעננה היא אם כן אחת הערים המובילות בישראל ובמרכז בפרט ופועל יוצא מכך הוא שיש בה לא מעט ביקוש לנדל"ן. ניתן למצוא בה פרויקטים רבים לבנייה כשהמוביל בהם כיום הוא פרויקט בר אילן 24 ברעננה. פרויקט בר אילן 24 ברעננה הוא פרויקט מדהים הנותן הזדמנות נדירה לגור בלב העיר אך עדיין, ליהנות משקט ומפרטיות ולהיות בקרבה לכל מקו בעיר. הקהילה באזור איכותית והיא מורכבת ממבוגרים וצעירים שלרבים מהם יש תואר אקדמי, והיתרון בבחירת האזור הזה הוא שיש בשכונה דירות בגדלים שונים כך שאם גודלה של המשפחה ישתנה לא תצטרכו לנדוד למקומות אחרים אלא תוכלו להישאר באזור. אין ספק שפרויקט בר אילן 24 ברעננה הוא אחד מהפרויקטים המסקרנים ביותר כיום והוא בהחלט שווה בדיקה עבור אלו שמחפשים את ההשקעה הבאה.

השקעה בפרויקט תמ"א 38

פרויקטים של תמ"א 38 הם אחת מאופציות ההשקעה הטובות ביותר שקיימות. תמ"א 38 היא תוכנית ממשלתית לחיזוק מבנים, תוכנית שעונה על הצורך לחזק מבנים קיימים שנבנו לפי תקנים ישנים לפני שנת 1980, אך בלי שהמדינה תצטרך לשלם עליהם. התוכנית היצירתית צריכה כמובן להיות באישור של הדיירים אך גם הם מרוויחים מהפרויקט ולא רק מהחיזוק של המבנה בו הם חיים אלא גם מהרחבת הדירות שלהם ומהטבות נוספות. היזמים מצידם מקבלים זכויות בנייה בבניין והמדינה חוסכת המון כסף.

למה להשקיע בתמ"א 38

אם אתם מחפשים איפה להשקיע את הכסף שלכם תמ"א 38 ברעננה יכולה להיות אופציה מצוינת. השקעה בתמ"א 38 תאפשר לכם לקנות דירה במחיר מסוים, כשבתוך כמה שנים ולאחר שיפוץ והרחבת המבנה המחיר יעלה משמעותית. זו אחת ההשקעות הטובות ביותר אך צריך לוודא שאכן האישורים לתוכנית קרובים ושהיא אמורה לצאת אל הפועל בזמן סביר. ולמה דווקא תמ"א 38 ברעננה? כי גם ככה מחירי הנדל"ן בעיר רק הולכים ומאמירים. זו עיר שנחשבת לעיר איכותית, עיר שממוקמת במרכז וכשמדובר על תמ"א 38 זו השקעה בטוחה. אין ספק שאם אתם מחפשים את ההשקעה הנכונה, זו אופציה שאתם חייבים לבדוק.