איך בוחרים מיקום טוב למשרד בירושלים

אם אתם מחפשים משרדים בירושלים, עליכם לבחון את המקום בו יקום המשרד, ירושלים מציעה לכם לא מעט אפשרויות. יש אזורי תעשייה ואזורים בהם יש חברות הייטק וסטארט אפ, יש משרדים בשכונות שונות בעיר, בגדלים שונים ועם מפרטים שונים. ירושלים היא עיר מדהימה והיא מציעה לא מעט לעולם העסקי, ובכל זאת, יש פרמטרים שונים שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את מיקום המשרד. הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון, כמה דברים שאתם צריכים לשקול בבואכם להחליט איפה ימוקם המשרד של העסק שלכם בירושלים.

  • סביבה בטוחה – הדבר החשוב ביותר בעסק הוא כמובן, העובדים שבו. הם צריכים להרגיש נוח ובטוח להגיע לעבודה וגם לצאת ממנה, ובירושלים כמו בכל עיר אחרת יש אזורים סימפטיים יותר או פחות. יש אזורים ובעיקר אזורי תעשייה בהם בערב פחות נעים להסתובב, ואם העובדים שלכם אמורים לעזוב את המשרד בשעות החשיכה, זה בהחלט משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון. כך גם בפן הבטחוני, ירושלים כידוע היא עיר מורכבת מהבחינה הזו, וכשאתם מתלבטים איפה להקים את המשרד שלכם, בטחון העובדים שלכם צריך להיות לנגד עיניכם גם בשביל שהם יגיעו לעבודה ויחזרו ממנה בריאים ושלמים וגם כדי שהם ירצו לעבוד אצלכם.
  • נוחות הגעה – יש לא מעט עובדים שמגיעים לעבודה עם רכב ויש גם לא מעט כאלו שיעדיפו תחבורה ציבורית. גם אלו וגם אלו צריכים להגיע בנוחות מירבית לעבודה ולחזור ממנה גם כן בקלות, מה שאומר שאתם צריכים לבחון את האזור המיועד – האם הוא אזור פקוק או שהתנועה אליו זורמת? האם יש חנייה בשפע או שהעובדים יבלו דקות ארוכות בחיפוש אחר מקום חנייה? אם יש בעיות חנייה, אולי כדאי לכם למצוא משרד עם חנייה ייעודית רק לעובדיו? אתם צריכים גם לוודא שיש תחבורה ציבורית נוחה קרובה, ואלו יכולים להיות אוטובוסים שעוברים באזור או רכבות.
  • סוג החברה – האם החברה שלכם היא חברת שיווק? אולי סטארט אפ או הייטק? בחירת מיקום המשרד צריכה להיות כמובן גם בהתאם לאופי המשרד, בהתאם לעובדים שבו ולאלו שיעברו בו במהלך יום העבודה. משרד צריך להיות מעוצב ואתם צריכים לבחור אחד שיהיה קל לעצב אותו, מה שמתחיל בבחירה נכונה של מיקום המשרד.
  • התרחבות צפויה – אין טעם לשכור משרד שמהר מאוד יהיה קטן בשביל העסק שלכם. אתם לא רוצים להעביר שוב את כל הציוד, לא רוצים את כל הבלאגן ובטח שלא רוצים להפסיק חוזה באמצע רק בגלל שאתם חייבים משרד גדול יותר. אתם חייבים לבחור משרד שיתאים למידות שלכם ויכלול גם את ההתרחבות הצפויה של העסק אם יש כזו.
  • מחיר – בסוף הכל מתחיל ונגמר עם מחירים אבל אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר, על מה שמתאים לכם ושיהיה מתאים לעסק גם בעתיד.