דירות הקבלן החדשות של קרסו נדל"ן

אם אתם מתכננים לקנות דירה, אחד הדברים שמקשים עליכם מן הסתם הוא התכנון שלה. אתם רוצים כמה שיותר בכמה שפחות, או במילים אחרות, אתם לאו דווקא רוצים לשלם על דירה גדולה אבל יש לכם לא מעט צרכים ואתם לא יודעים איך הם יתמלאו בגודל שאתם מתכננים לקנות. בדיוק בשביל זה יש את דירות הקבלן החדשות של קרסו נדל"ן, דירות חכמות שמתוכננות בקפידה כך שניתן לנצל בהן כל מטר. בקרסו נדל"ן חושבים קדימה וחושבים פתרונות דיור שמתאימים לתקופה, והרוכשים הם אלו שנהנים בסופו של דבר מתכנון גאוני שפותר להם לא מעט בעיות.

כבר לא מתכננים בהתאם לחדרים

החשיבה המסורתית בכל מה שנוגע לתכנון של דירות היא שמתכננים את הדירה בהתאם לחדרים שיש בה. אם סוכם על חמישה חדרים אז צריך להחליט מה יהיה בכל חדר ואיפה ימוקם כל דבר, מה שבהחלט מגביל. בקרסו נדל"ן חושבים אחרת. חושבים פרקטיקה וחושבים ניצול מלא של החלל. כבר לא תכנון בהתאם לחדרים אלא תכנון בהתאם לצרכים ובעיקר לפעולות יום יומיות שדיירי הבית עושים. אנשים מארחים, מבשלים, עובדים מהבית ועושים עוד פעולות שונות והתכנון הוא בהתאם. התוצאה – לוקחים חלל בגודל מסוים ומתכננים אותו ככה שהוא ירגיש כאילו הוא הרבה יותר גדול. מה זה הרבה יותר גדול? בתחושה הוא יכול להיות גם פי שניים ממה שהוא.

לא צריך לשנות כלום

כשמדובר על דירות מקבלן, יש לא פעם שינויים של הדיירים הרוצים שהדירה תותאם לצרכים הספציפיים שלהם, או הזקוקים צריכים להתאמה לאורח חיים מסויים. הייחודיות בפרויקטים החדשים של קרסו נדל"ן היא החשיבה מחוץ לקופסא יחד עם חברות המספקות שירותי עיצוב פנים לתכנון חכם של פנים הדירה, המייתר את הצורך בשינוים מצד הרוכשים. הדירות מגיעות בגימור מושלם, עם החלוקה הנכונה ועם מה שצריך בשביל לקיים את הטקסים השונים (בישול, שינה וכו') כל מה שצריך בשביל להיכנס לדירה כזו הוא מזוודה עם בגדים. הכול כבר מוכן לשביעות רצונם המלא של מי שיכנס לדירות הללו.

הפרויקטים של קרסו נדל"ן

אם אתם מחפשים דירות מקבלן, הפרויקטים השונים של קרסו נדל"ן עשויים מאוד לעניין אתכם. לחברה פרויקטים רבים בשלבים שונים ובהם: קרסו אונו קריית אונו, פסגות ירושלים, גן המושבות פתח תקווה, פרויקט בצלאל תל אביב, גרוזנברג תל אביב, קריית שלום תל אביב יפו, הכנסת גבעתיים, ME CRO תל אביב, המגדלים בישורון הוד השרון, בר אילן 24 רעננה, אנדרומדה תל אביב יפו, אומאמי קריית אונו ועוד רבים אחרים.

לא סתם רבים בוחרים בחברה. רצינות, מקצועיות, אמינות ואיכות הם ערכים שהחברה שמה לעצמה למטרה וגם עומדת בה. דירות חדשות מקבלן לא קונים מכל אחד ועם התכנון המוקפד ובעיקר החכם של הדירות שמשווקות על ידי החברה, אין לכם מה לחפש בשום מקום אחר.