המדריך השלם למציאת משרד להשכרה

המדריך השלם למציאת משרד להשכרה

חברות רבות מחפשות משרדים להשכרה בשלבים שונים של מחזור חייהן. החיפוש יכול להיערך על ידי חברות חדשות שמחפשות לשכור את המשרד הראשון שלהן, לצורך מעבר למשרדים גדולים וחדשים יותר, או מכיוון שהן עוברות לאזור אחר באותה העיר או במיקום שונה בארץ. 

בכל מסע של חיפוש משרד חדש מעורבים ציפיות רבות וצרכים שונים, ולא תמיד קל למצוא את המשרדים המתאימים, מבחינת הגודל שלהם, המחיר ואיכות המיקום של בניין המשרדים. משרד חדש צריך להתאים למספר העובדים בחברה, להיות במצב תחזוקתי טוב, וכן להיות במיקום טוב מבחינות רבות ושונות. איכות המיקום תהיה קשורה למרכזיות הסביבה האורבנית שבה נמצאים המשרדים, לקרבה לצירי תחבורה ראשיים, לקרבה לאמצעי תחבורה ציבוריים, וכן לשירותים הנוספים הממוקמים באותו אזור. 

דגשים לבחירת משרד להשכרה

מטבע הדברים, ככל שהמיקום של המשרדים יהיה טוב יותר, סביבת המחירים של ההשכרה תהיה גבוהה יותר. במידה והתקציב שלכם מאפשר זאת, עדיף תמיד לשכור משרדים במקום מרכזי ובמצב טוב, אך לעתים יש צורך בביצוע פשרות על מנת למצוא משרדים בתקציב מוגבל. בכל מקרה, תמיד מומלץ להיעזר בסוכנות נדל"ן כדי לבצע את החיפוש, מכיוון שחברות נדל"ן מקצועיות יכולות לקדם במהירות רבה יותר את מציאת המשרדים, ולסייע לכם למצוא את הבניינים המרכזיים והאיכותיים ביותר.  

כאשר נעזרים ביועצי נדל"ן, הם יודעים לשאול את השאלות הנכונות עבורכם, ולסייע בהגדרת הדברים שהם מהותיים עבורכם במציאת המשרדים החדשים. ישנן חברות שתהיה חשובה להן יותר איכות הבניין והמשרד, וישנן חברות שתסתפקנה בבניין משרדים ישן יותר, אך במציאת משרדים גדולים ומרווחים יותר. חשוב שתדעו להגדיר לעצמכם את הפרמטרים הקריטיים שמתאימים לכם, וחברת הנדל"ן שאתם עובדים איתה תוכל לכוון אתכם לאפשרויות המתאימות ביותר. 

בחירה של גודל החלל המתאים

מבין כל הפרמטרים לבחירת משרדים, גודל החלל הוא אחד מהמרכיבים החשובים בבחירה. משרד גדול ומרווח הוא משרד שבו נעים יותר לעובדים לעבוד, וניתן לשלב בו גם מטבחון וחדרים שונים אחרים בהתאם לצורך. השכרה של משרדים מרווחים גם תאפשר צמיחה עתידית של החברה, אם וכאשר יהיה צורך לגייס עובדים חדשים ולהעסיק מספר רב יותר של אנשי צוות. רק משרד שהוא גדול יותר מכפי שנדרש בעת הנוכחית, יהיה יכול לספק מקום פיזי לאותם עובדים חדשים שיגויסו. בנוסף לכך, נעים יותר להשקיע בעיצוב ובריהוט של חלל גדול, והאפשרויות העיצוביות הן מגוונות יותר.

השכרת משרד באזור מסחרי מתאים

שיקול משמעותי נוסף לבחירת משרד להשכרה הוא הסביבה העירונית שבה נמצאים המשרדים. בערים רבות בישראל ישנם אזורי "עיר תחתית" שבהם ממוקמים בנייני משרדים ועסקים רבים. החיסרון במיקום כזה הוא שבדרך כלל מדובר בסביבה ישנה יותר ומתוחזקת פחות, וגם פחות יוקרתית. האזורים היוקרתיים יותר הם בדרך כלל אזורים שבהם יש בנייני משרדים חדשים, במיוחד באזור תל אביב והמרכז, אך גם במקומות אחרים בארץ. ככל שהסביבה העירונית של בניין המשרדים היא טובה יותר, יהיה נעים יותר להגיע למקום העבודה ויהיה גם קל יותר למשוך עובדים איכותיים שלא רוצים להתפשר על תנאי העבודה שלהם, גם מבחינת שאלת מיקום המשרד. 

קרבה לתחבורה ציבורית ולמקומות חנייה

כאשר מחפשים משרד חדש, מומלץ גם לשכור משרד במיקום שיהיה מרכזי מבחינה תחבורתית. המיקום צריך להיות קרוב לצירי תנועה מרכזיים, לתחנות של תחבורה ציבורית (אוטובוסים ורכבת) וכן רצוי שיהיו גם מספיק מקומות חניה פנויים וזמינים באזור המשרדים. 

משרדים להשכרה של קרסו נדל"ן

קרסו נדל"ן מחזיקה בנכסי נדל"ן ובנייני משרדים בהיקף גדול מאוד במקומות שונים ברחבי הארץ. המשרדים שהחברה מציעה להשכרה מתאימים לחברות בגדלים שונים ומסוגים רבים. בנייני המשרדים של החברה ממוקמים במרכזי עסקים שוקקים ומלאי חיים, וקרובים לצירי תחבורה ראשיים ולמרכזים של תחבורה ציבורית, כך שההגעה אליהם היא קלה ונוחה. החברה מאפשרת לחברות ששוכרות דרכה משרדים לבצע התאמות אישיות רבות במשרדים שלהן, ולקבל ליווי צמוד ואישי שנותן מענה לכל בעיה או שאלה שמתעוררת. חברת קרסו נדל"ן נמצאת בחזית שוק הנדל"ן המקומי מזה שנים רבות, והיא מציעה מגוון שירותים, החל מייעוץ והקמה של פרויקטים חדשים, ביצוע תהליכים של התחדשות עירונית והצעת משרדים להשכרה.